Pages

Monday, September 24, 2007

They never learn: roadside toolkits for women


Vorige week lees ik in Webwereld dat de consumentenelectronica zomaar eventjes 900 miljoen € misloopt door te weinig rekening te houden met behoeften van vrouwen. Met name dat vrouwen niet zitten te wachten op roze apparatuur en glitters. Heel fijne lectuur die gewoon bevestigt wat wij allemaal vanuit onze buik voelen: ik ken niemand die zich zo'n roze samsung wil aanschaffen of daar (privé of professioneel) mee wil gezien worden. Wat niet wil zeggen dat het plezant zou zijn als we voor onze identieke Blackberry's effectief coole jasjes zouden vinden ... maar dan om onze niet-roze identiteit te bevestigen en ze uit elkaar te houden ;-). Wat lezen we in Springwise? Yuk! Roadside toolkits for women, want wij vrouwen worden erkend door de auto-industrie als een macht waar rekening moet mee gehouden worden. Dus we krijgen onze eigen toolkit. Een roze. Da's toch om meteen door de voorruit van de CEO van een of andere autofabrikant te keilen?

No comments: