Pages

Monday, September 10, 2007

Het einde van een tijdperk



Dit is de ouwe getrouwe die nu letterlijk op zijn laatste wielen rijdt ... meer dan 150.000 km op de teller, met een verlengd lease-contract in afwachting van de volgende. Als ik terugtel: deze bmw, voorafgegaan door een poolcar C3, voorafgegaan door een vrijgekomen opel Zafira op mijn vorige job, voorafgegaan door een zilveren bmw op de job daarvoor, voorafgegaan door een volvo v40, voorafgegaan door eenzelfde volvo op een andere job, voorafgegaan door een vectra break op een job waar je enkel opel op mocht bestellen, voorafgegaan door ... De volgende wordt een SMax, héél veel auto voor het budget van een nieuwe bmw en onvermijdelijk met een aantal kids die steeds meer plaats opeisen. Ik troost me met de gedachte dat na 4 jaar de funcar weer aan de beurt zal zijn. En mijn grote liefde heeft een funcar gekocht, kwestie van het evenwicht met de 'bus' wat te bewaren. Een saab Cabrio. Niet moeilijk dat ik nu snipverkoouden ben. Oh, ja, de Picanto heb ik van autowereld.nl gehaald, deze van vlan.be. Kwestie van de copyrights te respecteren.

No comments: